На Славутчині священик УПЦ МП відмовився відправити поминальну за загиблим військовим – ЗМІ

На Славутчині священик УПЦ МП відмовився відправити поминальну за загиблим військовим.

Таку заяву на пленарному засіданні 52 сесії Славутської міської ради зробил мати загиблого військовослужбовця ЗС України Володимира Ознамця пані Надія, пише Славута NEWS.

«Священик села Жуків отець Олександр (УПЦ МП) відмовився відправити поминальну Панахиду над могилою її сина», – сказала вона.Інцидент трапився 16 квітня під час поминального Дня на цвинтарі села Ногачівка Славутського району.

Окрім цього, пані Надія розповіла, що приблизно за місяць до світлого Христового Воскресіння, цей самий священик пропонував їй пересвятити могилу Володимира.

Нагадаємо, Володимир Ознамець загинув 7 жовтня 2014 року в районі Дебальцеве в результаті нападу проросійських бойовиків.

Loading...
У разі повного чи часткового відтворення матеріалів пряме посилання на "Незалежний громадський портал" обов'язкове!
Адміністрація сайту попереджає, що коментарі з використанням ненормативної лексики, пропагандою насилля та образою честі та гідності будуть видалятися

Коментарів: 28

  1. Будемо гнати цю скотину з села, щоб ним там не смерділо!

  2. А що каже сам священник? Чим він це мотивував? А що каже на це Владика Антоній?

    • Там не Владика Антоній (Фіалко), там Вл. Пантелеймон

    • ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
      Священик не відмовлявся Хоронити. Мова іде про після похоронну панахиду через 9 чи 40 днів. Скоріш за все родичі вирішили певно похоронити в КП, чи ще десь ( може в сектантів – різниці нема). А коли мама загиблого прийшла в православний храм служити панахиду, священик пішов на зустріч, і запропонував звершити чин похорону на могилі (“пересвятити” – так же ж написано в статті?), а потім служити панахиду. Жіночка відмовилась і священик не мав ніякого права служити панахиду над тим, хто був захоронений невизнаною в православному світі конфесією – будь то КП чи Свідки Єгови.

      тут все зрозуміло: в якій конфесії хорониш, там і служиш панахиди. Ну не ходять , наприклад католики поминати своїх померлих в англіканські храми.
      Питання в тому, чому мама хоронила в іншій конфесії, якщо планувала в нас служити панахиди? Чому відмовилась “пересвятити”-відслужити похорон на моголі, в цьому ж нічого такого немає?

      • А хто сказав шо МП визнане? Чи б пак, краще розкажіть скільки коштувало це визнання? Читайте історію. МП на такомц самому рівні, що і МП

  3. Хрещений в РПЦ (тепер це вже УПЦ МП), але думаю перейти в УГКЦ.

    Ну вибачте, за окремими винятками окремих патріотичних священників, в більшості своїй УПЦ МП досі не зайняла виразну проукраїнську позицію, а частина кліру взагалі пропагандисти русскаго міра.
    Цей піп взагалі не по християнські вчинив, то про яке християнство в РПЦ (УПЦ МП її дочірня структура в Україні) можна говорити?

    • А я не перейду. Хрещений в УПЦ МП і залишусь вірний на все життя своїй церкві. А що стосується гкц то це уніатська церва і до нас хмельниччан немає жодного відношення.

  4. Важко зрозуміти, що, так би мовити, священник думав, відмовляючи матері відправити заупокійну службу на могилі бійця АТО. Такі випадки не поодинокі. Так, у Красилівському районі у с. Чепелівка, священник УПЦ МП у промові над могилою бійця АТО добровольця-героя Петра Шемчука сказав, що його убив Європейський союз. Правда, присутні на похороні патріоти йому не змовчали. Не може український люд іти до церкви де відкрито знущаються над нашими, загиблими від рук російських солдат, хлопцями та їхніми рідніми. Я віднедавна прихожанка УПЦ КП, і горжуся тим, що молюся рідною мовою за рідну державу, українську вдаду та українське військо, а не за ворогів своєї землі. А що вам заважає?

    • Наталя, ваше право в яку церкву ходити, але повідомлю, що УПЦ КП та УАПЦ канонічно не визнані жодною з православних церков, також і католицькою. Отже всі таїнства, прийняті в цій церкві, не визанються на православними, ні католиками. Вінчався, що не вінчався. Також не визнаються Українська автокефальна Церква Львова

      Ось вам список канонічних православних церков, що перебувають в Євхаристійному спілкуванні:

      Автокефальні церкви
      Константинопольська Православна Церква (або Вселенський Константинопольський Патріархат)
      Александрійська Православна Церква (або Александрійський Патріархат)
      Антиохійська Православна Церква (або Антиохійський Патріархат)
      Єрусалимська Православна Церква (або Єрусалимський Патріархат)
      Російська Православна Церква (або Московський Патріархат)
      Сербська Православна Церква (або Сербський Патріархат)
      Румунська Православна Церква (або Румунський Патріархат)
      Болгарська Православна Церква (або Болгарський Патріархат)
      Грузинська Православна Церква (або Грузинський Патріархат) — у диптиху РПЦ займає 6 місце
      Кіпрська Православна Церква
      Елладська Православна Церква (або Грецька Православна Церква)
      Польська Православна Церква
      Албанська Православна Церква
      Православна Церква Чеських Земель і Словаччини
      Православна церква в Америці — визнана як автокефальна лише Російською, Болгарською, Грузинською, Польською та Чехословацькою Церквами

      Автономні церкви
      Церкви, що мають самоврядність, адміністративну, юридичну, економічну незалежність, залишаючись у канонічній юрисдикції котрогось із Патріархатів. Окрім автономних, існують напівавтономні, самоврядні тощо. Різниця між ними розмита. Деякі самоврядні мають не менше прав, ніж деякі автокефальні.

      Антиохійська Архієпархія Північної Америки (автономна, Антиохійський Патріархат)
      Бессарабська Митрополія (автономна, Румунський Патріархат, рядом Церков не визнається як автономна, Московським Патріархатом не визнається взагалі)
      Естонська Православна Церква (автономна, Вселенський Патріархат, рядом Церков не визнається як автономна)
      Китайська Православна Церква (автономна, Московський Патріархат, рядом Церков не визнається як автономна) — фактично зникла
      Критська Православна Церква (напівавтономна, Вселенський Патріархат)
      Охридське Архієпископство (автономна, Сербський Патріархат)
      Фінська Православна Церква (автономна, Вселенський Патріархат)
      Японська Православна Церква (автономна, Московський Патріархат, рядом Церков не визнається як автономна)

      Самоврядні церкви
      Латвійська Православна Церква (самоврядна, Московський Патріархат)
      Литовська Православна Церква (самоврядна, Московський Патріархат)
      Молдовська Православна Церква (самоврядна, Московський Патріархат)
      Естонська Православна Церква Московського Патріархату (самоврядна)
      Російська Православна Церква Закордоном (самоврядна, Московський Патріархат)
      Синайська Православна Церква (автономна, Єрусалимський Патріархат)
      Українська Православна Церква (самоврядна з правами широкої автономії, Московський Патріархат)
      Українська православна церква США (самоврядна митрополія, Вселенський Патріархат)

      Як бачите, в цьому списку немає ні УПЦ КП, ні УАПЦ.

      А ось список неканонічних православних церков, тобто церков самопроголошених.

      Білоруська Автокефальна Православна Церква
      Болгарський Альтернативний Синод
      Італійська Православна Церква
      Македонська Православна Церква
      Чорногорська Православна Церква
      Російська Істинно-Православна Церква (розкололась на багато деномінацій)
      Турецька Православна Церква
      Українська Православна Церква Київського Патріархату
      Українська Автокефальна Православна Церква
      Дрібні українські юрисдикції:
      Українська Автокефальна Православна Церква Канонічна
      Українська Автономна Православна Церква Львова

      Старообрядці:
      Російська Православна Старообрядницька Церква (Білокриницька згода)
      Липовська Православна Старообрядницька Церква (Білокриницька згода)
      Російська Старообрядницька Церква (Новозибківська згода)
      Поморська Старообрядницька Церква

      Старостильники:
      Церква Істинно-Православних Християн Греції
      Церква Істинно-Православних Християн США
      Православна Церква Греції (Священний Синод у вигнанні)
      Старостильна Румунська Православна Церква
      Старостильна Болгарська Православна Церква

      Як бачимо, в списку самопроголошених перебувають УПЦ КП та УАПЦ.

    • Самопроголошена церква – це яка самопроголошена країна.

      Із канонічних церков Східного грецького обряду (православна літургія) у нас в Україні поки дві: Українська Православна Церква (Московського Патріархату) – своїм патріархом визнає московського та Українська Греко-Католицька Церква (тобто Українська Православна Церква в унії з Римо-Католицькою) – своїм патріархом визнає Римського Папу.

      Канонічна Українська Православна Церква Костантинопольського Патріархату не уповноважена служити в Україні. Її територія юрисдикції – це Зах. Європа і обидві Америки.

      На остаток: уважно вибирайте конфесію і ходіть в ту церкву, і якій вам добре.

    • А чому цих попів не гонять у шию.
      Показовим був Великдень, коли люди, через дорогу яких знаходиться храм КП йдуть бозна скільки до церкви МП. А ми хочемо добре жити…
      Треба починати з себе…

      • Це для тебе тупого урок. Православний завжди залишиться вірним своїй церкві. А от ті перегвинчики з КП то не є церква. Недаремно ж наш славетний національний герой Б. Хмельницький гнав мечем отой сморід уніатський з православної землі.

    • З того дня коли відмовилися від старословянського православного обряду ви перестали бути православною. Церква самозванця філарета є церква сатани.

  5. Віра є віра.. Православна на нашій території більше 1000 років . Були війни з католиками , були хрестові походи , були світові війни , були різні патріархи та папи , царі та імператори – і закінчиться мирське життя Філаретів та інших розкольників і кане в небуття Путін – а Віра залишиться !!!!

    • Принаймні, Філарет не віддає українську власність РПЦ, як це робить Онуфрій, якій і досі мовчить…
      Як раз там найбільше агентів, та й народ задурманюють руськім міром

  6. То може варто було б поспитати самого священника. чого він так поступив? І дати це в статті? Коли сільський голова приходить мирити сусідів, то він позиції обох сторін вислуховує, чи не так? А де тут друга сторона? І добре. не Антоній в того священика начальство, Пантелеймон – то хай він скаже, що таке відбувається. Як він це пояснить???

  7. Якщо в церкві існують традиціі, то іх потрібно виконувати, а не наіжджати одразуна священика. Якщо він порадив “пересвчтити” могилк, то треба було так і зробити, а не роздувати скандал. Існують релігійні канони, яких слід дотримуватися, а не намагатися змінювати під себе. Може, я щось не так зрозуміла, але стаття у такому вигляді, як вона є, дуже схожа на замовну. Чому не спитали думку самого священика? Єпархіі? Дуже однобоко висвітлено, явно писали під когось, а це ганебно!

    • БОГ один. Під час другої світової війни священники відспівували загиблих, не озираючись на те, хто до якої конфесії належав. З такими підходами, ми швидко можемо прийти до того, що лікар не лікуватиме, бо ви не з його району і т.д.
      Священник – посередник між нами і БОГОМ, тому він не має морального права не відправити заупокійну службу.
      А те що сьогодні церква стала політизованою, то це ПРАВДА..

      • А воно так і є, лікар не лікуватиме вас, якщо ви з іншого району чи міста. Адже зараз фінансування йде на людину. І там, де на вас гроші розраховані, там і лікуйтеся. У інших закладах – лише невідкладна допомога або лікуйтеся за гроші. Так є в усьому світі. А у релігії просто потрібно дотримуватися канонів, нічого тут складного немає. Та й не відспівувати священик відмовився, як я зрозуміла зі статті, йдеться про поминальну службу, яку можна було виконати після деяких процедур. Але ж у нас люди все хочуть робити, так ЯК Я ХОЧУ, І НІХТО МЕНІ НЕ УКАЗ.

      • Влада і церква – одне ціле в Росії були завжди…

      • Якщо в селі нема церкви КП, то що людину не відспівувати?

  8. А хрещений той чоловік, загиблий, не у РПЦ був? Дуринда в рясі, а не священик.

    • Ну просто в священника свої погляди – він вважає цього чоловіка неправим, бо на думку батюшки, він пішов воювати з “братським російським народом”. І таких в УПЦ МП багато.

      Тому я за УГКЦ.

  9. Чому парафіяни не змінять батюшку?
    І не перейдуть до КП?
    Все вирішує громада….

    • правильно нехай парафіяни вирішують усе і встановлені церквою правила. у КП як парафіяни скажуть так батюшка вчиняє і не заглядає на правила церкви. Все вирішує громада….

    • А в твоїй тупій голові вкладається таке що може парафіяни нехочуть КП “фялярет”

Коментування

Ваша електронна адреса не буде афішуватись.